דף הבית » דיור מוגן בבית – כל השירותים בבית שלך!

דיור מוגן בבית – כל השירותים בבית שלך!

דיור מוגן בביתבמהלך השנים האחרונות, ובעקבות העלייה המתמשכת בתוחלת החיים, אחוז הולך וגובר מאזרחי ישראל מורכב מאזרחים ותיקים, אשר פרשו זה מכבר מעבודתם, ומבקשים ליהנות ככל הניתן משנותיהם האחרונות.

עם זאת, תהליך הזקנה, אף שהינו בלתי נמנע, גורר גם שורה של השלכות בריאותיות וכלכליות, אשר במקרים רבים מקשות על אזרחים ותיקים את ההתנהלות היומיומית, ודורשות מהם להסתייע בגורם שלישי באופן שוטף.

בעוד שבשנים עברו, הפתרון המקובל במקרים אלו היה מעברם של אזרחים ותיקים לבתי אבות ולבתי דיור מוגן למיניהם, הרי שבשנים האחרונות, ובעקבות המודעות ההולכת וגוברת לחוסר רצונם של האזרחים הוותיקים לעקור מביתם לצורך מעבר למוסד מגורים זר, גובש פתרון מסוג חדש, המוכר בשם "דיור מוגן בבית". פתרון זה מאפשר לאזרחים הוותיקים להמשיך ולהתגורר בביתם המוכר והאהוב, וליהנות ממלוא השירותים מהם נהנים הדיירים במוסדות החיצוניים, ולרבות שירותי סיעוד, משק בית, ואף פעילויות חברתיות שונות.

מהו דיור מוגן בבית?

דיור מוגן בבית – כנובע משמו, מבוסס בראש ובראשונה על שדרוג מקום מגוריו של האזרח הוותיק, והפיכתו למרכז דיור מוגן כמעט לכל דבר ועניין. בדומה למתחמי הדיור המוגן, בהם זוכים הדיירים לשירותי אבטחה, ניקיון, משק בית, ועוד, גם במסגרת הדיור המוגן בבית זוכה הדייר ליהנות משירותים אלו, וזאת מטעם חברה חיצונית אשר מתחייבת לספק שירותים אלו בביתו של האזרח הוותיק, וללא צורך בעקירתו למתחם חיצוני.

על מנת לספק לאזרח הוותיק את מלוא השירותים להם הוא נזקק, ותוך התחשבות במצבו הרפואי העכשווי, החברה העוסקת במתן שירותי דיור מוגן בבית תבצע בראש ובראשונה בחינה מדוקדקת של בית מגוריו של הדייר, וזאת על מנת לשדרגו באופן המעניק ביטחון מלא לדייר.

כמו כן, החברה תמנה גם "מנהל משק בית אישי", אשר יבקר בבית המגורים באופן תדיר, וזאת במטרה להשגיח כי צרכיו השונים של הדייר, ובדגש על שירותי משק בית, ניקיון, ואף אספקת ארוחות מזינות באופן שוטף, ממומשים במלואם.

נוסף על כך, אחד מהחששות הגדולים ביותר של כל אזרח ותיק הוא מהיקלעות למצוקה כלשהי, ומבלי שיהיה לצדו גורם אשר יסייע לו באופן מידי. על מנת להבטיח כי תרחיש זה לעולם לא יתממש, יותקן בביתו של הדייר, אשר הפך זה מכבר למרכז דיור מוגן, לחצן מצוקה אשר יאפשר לדייר לבקש סיוע בכל צרה בה יתקל.

לחצן המצוקה יחובר ישירות למרכזיה הפועלת משך 24 שעות היממה, אשר מופקדת על טיפול במקרי מצוקה במהירות וביעילות הרבה ביותר. נוסף על כך, במרבית המקרים החברה תעמיד לרשותו של התושב רופא מומחה, אשר יהא זמין אף הוא בכל אחת משעות היום, לכל מקרה שהוא.

למידע המקיף ביותר – greenlife דיור מוגן בבית

ומה לגבי עצמאות וחיי חברה?

אחת מהסיבות העיקריות המונעת מאזרחים ותיקים את המעבר למרכז דיור מוגן, בנוסף לחוסר הרצון המובן לעזוב את בית מגוריהם, היא החשש מאובדן עצמאותם, ובדגש על ניתוק הקשר עם סביבתם הקרובה ואובדן היכולת ליהנות מפעילויות הפנאי להן הורגלו, כדוגמת בילוי בתיאטרון או הליכה לסרט אחת לזמן מה. במקרים רבים, המעבר למרכז דיור מוגן אכן מקשה על פעילויות אלו, ומהווה נקודת חיסרון בולטת עבור הדייר.

למרבה המזל, דיור מוגן בבית מאפשר לתושב להוסיף וליהנות מפעילויות הפנאי האהובות עליו, ואף ליהנות משורה של פעילויות ומפגשים חברתיים שונים, המאורגנים מטעם החברה. כתוצאה מכך, הדייר זוכה להשתתף באירועים ומפגשים חברתיים שונים, ולרבות הרצאות בתחומים שונים, כל זאת ללא צורך להטריח עצמו בשאלת ההתניידות, ותחת ליווי מקצועי מטעם נציגי החברה.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715445

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר